Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

УРЯД ВИЗНАЧИВ ЧІТКІ ПРАВИЛА, ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В ПОЗАШКІЛЛІ

Як зарахувати дитину з особливими освітніми потребами в заклад позашкільної освіти і створити умови для її розвитку – Кабмін визначив відповідний Порядок. Рішення було ухвалено 21 серпня 2019 року під час засідання Уряду. Тепер правила організації інклюзивних груп є для всіх рівнів освіти

«Прийнята постанова вперше в Україні встановлює чіткі правила, як організувати інклюзивне навчання в позашкіллі. У документі ми прописали всі необхідні кроки – від того, що робити батькам для зарахування дитини, до дій адміністрації закладу та його засновників. Це дуже важливо, адже наша мета – розвивати інклюзію в різних закладах освіти. Раніше такі ж порядки вже були затверджені для дитсадків, шкіл, профтехів та вишів. Тобто відсьогодні правила організації інклюзії вже є для всіх рівнів освіти»...

НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ВДОМА: МОН ЗАТВЕРДИЛО ВІДПОВІДНЕ ПОЛОЖЕННЯ

Батьки отримали більше можливостей для навчання дітей вдома, набуло чинності відповідне Положення.  Уже з вересня батьки школярів зможуть скористатися всіма видами індивідуальної форми навчаннясімейною (домашньою) освітою, екстернатом або педагогічним патронажем. Вони передбачають гнучкіший спосіб навчання та дозволяють створити індивідуальну освітню траєкторію під потреби кожної окремої дитини. Зміни до Положення, яке регулюватиме кожну із цих форм, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України та набрали чинності 20 серпня 2019 року

«Одним із важливих принципів Нової української школи є дитиноцентризм і орієнтація на потреби кожного окремого учня...

ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОСВІТНЬОЇ РЕФОРМИ ОБГОВОРЮЮТЬ ОСВІТЯНИ ЗІ ВСІЄЇ УКРАЇНИ В МІСТІ КИЇВ

Освіта нашої країни перебуває на етапі активного реформування, створюється Нова українська школа. Старту реформи передувала масштабна підготовка, спрямована на 3 основні зміни: створення нового освітнього середовища, нового змісту освіти та перепідготовка вчителів

Як освітня галузь трансформувалась, успіхи та перші результати, завдання на новий 2019/2020 навчальний рік, освітні виклики та оптимальні вирішення освітніх завдань, стратегію розвитку української освіти – усе це та багато інших важливих питань діяльності галузі «Освіта» обговорюють під час традиційного освітянського форуму – Всеукраїнської серпневої конференції – за участі Прем’єр-міністра України Володимира ГРОЙСМАНА та Міністра освіти і науки України Лілії ГРИНЕВИЧ

 

ЯК ПРАЦЮВАТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ, КОРИСТУВАТИСЬ НОВИМИ ПІДРУЧНИКАМИ ТА ЯКІ МЕТОДИ НАЙДОЦІЛЬНІШЕ ОБИРАТИ: ВІДПОВІДІ НА ЦІ ТА ІНШІ ОСВІТЯНСЬКІ ПИТАННЯ НАДАСТЬ НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ У ФОРМІ ВЕБ-КОНФЕРЕНЦІЙ

Із 27 до 29 серпня 2019 року Національна академія педагогічних наук України буде проводити традиційні веб-конференції для вчителів усіх навчальних предметів, на підставі методичних рекомендацій, підготовлених спільно з Міністерством освіти і науки України, в онлайн-режимі надаватиме актуальну інформацію

Під час цих заходів будуть висловлені поради вчених академії щодо реалізації концепції «Нова українська школа», коментарі до змісту нових освітніх і навчальних програм, підручників для 2, 6 та 11 класів, що запроваджуються в цьому навчальному році, а також освітян буде ознайомлено з новітніми результатами науково-педагогічних досліджень.

ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ПОВИНЕН БУТИ БЕЗПЕЧНИМ

Основним в організації освітньої діяльності є забезпечення захисту прав та інтересів дітей. Міністерством освіти і науки України розроблено інформаційні матеріали щодо створення у 2019/2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок

МОН рекомендує зазначені матеріали для використання в роботі керівниками органів управління освітою різних рівнів, керівниками та педагогічними працівниками закладів освіти при плануванні роботи з учнівськими колективами, беручи до уваги потенціал закладу і залучаючи до освітнього процесу партнерів.

Subcategories