Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

СВІТ ДИТЯЧИХ ПРОБЛЕМ ТА ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ СПРАВИТИСЯ З НИМИ НАЙБІЛЬШ ЗРУЧНИМ ДЛЯ ЇЇ ПСИХІКИ СПОСОБОМ

Практичних психологів інтернатних закладів Сумщини навчали використовувати арт-методи в роботі з дітьми. Арт-методи дозволяють опрацювати будь-які психотравмуючі ситуації: нерозуміння близьких, їх холодність або гіперопіку, горе, втрату, тяжку хворобу, втрату довіри до світу. Вони допомагають зрозуміти свій внутрішній світ, усвідомити власний потенціал і оцінити можливість змін. У роботі з дітьми важливо використовувати гнучкі форми психокорекції, арт-методи надають дитині можливість програвати, переживати, усвідомлювати конфліктну ситуацію, яку-небудь проблему найбільш зручним для її психіки способом

Семінар для практичних психологів інтернатних закладів на базі Сумського дитячого будинку імені С.П. Супруна  проходив у формі інтерактивного заняття...

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДЛЯ УСПІШНИХ ОСОБИСТОСТЕЙ

Профорієнтаційна робота – один із пріоритетів у діяльності закладів професійної освіти Сумщини та Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області

У рамках урочистостей з нагоди відкриття третього в регіоні центру розвитку кар’єри в Шосткинському вищому професійному училищі відбувся уже традиційний позаурочний профорієнтаційний захід «Фестиваль Кар’єри». Це свято – день успішних, упевнених у собі особистостей, які наполегливо крокують до поставленої мети.

ШЛЯХ ДО УСПІХУ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ: ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ТА ВИПУСКНИКІВ СУМЩИНИ ЗАПРАЦЮВАВ ЩЕ ОДИН ЦЕНТР РОЗВИТКУ КАР’ЄРИ

Третій в області центр розвитку кар’єри розпочав свою роботу 21 березня 2019 року в державному професійно-технічному навчальному закладі «Шосткинське вище професійне училище»

«Саме в цьому закладі зародилась перспективна ідея практичного втілення новацій у профорієнтаційній роботі – вона наштовхнула на створення центрів розвитку кар’єри в області. До речі, зазначений творчий проект «Шлях до успіху» авторського колективу працівників Шосткинського вищого професійного училища  завоював Диплом та срібну медаль Міжнародної виставки «Освіта та кар’єра –2016». Сьогодні ж цю ідею втілено в життя створенням дієвого центру розвитку кар’єри», – зазначила під час урочистостей з нагоди відкриття центру розвитку кар’єри методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Ольга ЛІСУН.

ЯК ПЕДАГОГУ ЗАХИСТИТИСЬ ВІД ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ, ЯКЕ ВЖЕ ДАЛО ПРО СЕБЕ ЗНАТИ?

Висока емоційна напруженість професійної діяльності педагога, нестандартність педагогічних ситуацій, відповідальність і складність праці збільшують ризик розвитку синдрому «професійного вигорання». Методи гармонізації психофізичного стану педагога, питання збереження психічного здоров’я розглядали в рамках обласного семінару

Захід,  проведений 20 березня 2019 року навчально-методичним центром психологічної служби  комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти на базі Сумського будівельного коледжу, об’єднав соціальних педагогів закладів вищої та професійної (професійно-технічної) освіти Сумщини.

УДОСКОНАЛЮЮТЬСЯ МЕТОДИКИ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: ФАХІВЦІ ІРЦ ПРОЙШЛИ АКТУАЛЬНІ ТРЕНІНГИ

Як використовувати сучасні світові методики для оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами – відповідні тренінги пройшли 75 психологів інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) з усієї України. У чотириденному навчанні, організованому Міністерством освіти і науки України та Фондом Порошенка,  від Сумщини взяла участь завідувач обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти Юлія ДІДОРЕНКО

«Торік ми вперше масштабно забезпечили регіони сучасними психологічними інструментами для комплексної оцінки розвитку дітей. Відповідні методики МОН закупило для 500 новостворених інклюзивно-ресурсних центрів. Вони дозволяють провести фактично весь спектр потрібних психолого-педагогічних досліджень...

Дочірні категорії