Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК ПОВИНЕН РОЗПОЧАТИСЬ З ДОТРИМАННЯМ УСІХ УМОВ, ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ЧАСУ Й СИТУАЦІЇ, ЩО СКЛАЛАСЯ, – ВІКТОРІЯ ГРОБОВА

Департаментом освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації 28.07.2020 проведено у форматі Zoom-конференції відеоселекторну нараду з керівниками органів управління освітою, закладів вищої та фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти, інтернатних закладів з питань підготовки до нового 2020/2021 навчального року

У ході проведення наради обговорено питання організованого початку 2020/2021 навчального року та функціонування закладів освіти в осінньо-зимовий період.

Директор Департаменту освіти і науки Вікторія Гробова зазначила, що навчальний рік розпочнеться в умовах адаптивного карантину. У зв’язку із цим керівникам органів управління освітою, закладів освіти необхідно вжити дієвих заходів щодо дотримання протиепідемічних заходів: забезпечення закладів освіти пірометрами, засобами індивідуального захисту, дезінфікуючими засобами для обробки рук та обробки поверхонь.

Вона особливу увагу приділила виплаті заробітної плати та відпускних педагогічним та науково-педагогічним працівникам, зобов’язала керівників закладів освіти не допускати випадків щодо несвоєчасної виплати та заборгованості по заробітній платі.

Очільниця освітньої галузі також наголосила на важливості належного проведення ремонтних робіт (поточних, капітальних) та підготовки котельного господарства до опалювального сезону.

Начальник відділу дошкільної, загальної середньої освіти Світлана БИРЧЕНКО інформувала про особливості формування мережі закладів освіти. Вона зазначила, що мережа закладів загальної середньої освіти  області налічує      120 малочисельних та малокомплектних шкіл із 411 закладів, із них закладів                    І-ІІІ ступенів із кількістю 25 учнів – 4, до 27 учнів – 5, до 40 учнів –19. Усе це призводить до неефективного використання бюджетних коштів та надання закладами неякісних освітніх послуг.

Керівник відділу проаналізувала стан забезпечення підручниками учнів закладів загальної середньої освіти, зокрема першокласників. Наголосила, що 28-29 липня 2020 року область отримує підручники для учнів 3-х класів. З 01 серпня розпочнеться доставка підручників для учнів 7-х класів. Вона зазначила, що згідно з Порядком забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 41, у межах адміністративно-територіальних одиниць доставку і отримання закладами освіти підручників та посібників організовують відповідні місцеві державні адміністрації за рахунок коштів місцевих бюджетів протягом              15 календарних днів з дня надходження.

Начальник відділу фінансово-ресурсного забезпечення Алла ШАМРАЙ  проаналізувала стан виплати заробітної плати. Вона інформувала, що Департаментом освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації проводиться організаційна робота щодо придбання шкільних автобусів.

Головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої освіти Анна РИШКОВА зазначила, що органам управління освітою, керівникам закладів освіти необхідно вжити заходів щодо організації безпечного підвезення учнів і педагогічних працівників.

Про обов’язковість якісного забезпечення інклюзивного виховання та навчання для дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної, загальної середньої освіти наголосив тимчасово виконуючий обов’язки заступника директора Департаменту освіти і науки – начальника управління Юрій ХАРЛАМОВ.

Світлана ГАВРИЛЕНКО, методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, проаналізувала стан забезпечення закладів освіти практичними психологами та соціальними педагогами. Наголосила на необхідності заповнити вакантні посади практичних психологів та соціальних педагогів до початку нового навчального року.

Наталія САМОЙЛЕНКО, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, акцентувала увагу учасників заходу на необхідності затвердження робочих навчальних планів та освітніх програм відповідно до регіонального замовлення на 2020/2021 навчальний рік.

У ході онлайн-спілкування з керівниками органів управління освітою та закладів освіти обговорено проблемні питання, що виникають у закладах освіти при підготовці до нового 2020/2021 навчального року.

За результатами проведення наради керівникам органів управління освітою та закладів освіти дано доручення щодо вжиття дієвих заходів для організованого початку 2020/2021 навчального року в умовах адаптивного карантину, проведення поточних і капітальних ремонтних робіт та підготовки котельного господарства до опалювального сезону.