Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

НА СУМЩИНІ РОЗВИВАЄТЬСЯ МЕРЕЖА ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ

Сьогодні на апаратній нараді при голові Сумської обласної державної адміністрації було порушено питання функціонування інклюзивно-ресурсних центрів на території нашого краю.

Тимчасово виконуючий обов’язки директора Департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації Павло Роженко повідомив, що в Сумській області ухвалено рішення про створення 20 інклюзивно-ресурсних центрів. 

Нині функціонує 17 таких центрів у Білопільському, Великописарівському, Липоводолинському, Путивльському, Середино-Будському, Сумському районах, містах Суми, Глухів, Лебедин, Охтирка, Ромни, Шостка, Буринській міській раді Буринського району, Кролевецькій міській раді Кролевецького району, Тростянецькій міській раді Тростянецького району, Грунській сільській раді Охтирського району, Краснопільській селищній раді Краснопільського району.

РАЗОМ ПОДОЛАЄМО БУЛІНГ!

З метою запобігання в учнівському середовищі будь-яких проявів насильства Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації спільно з Головним територіальним управлінням юстиції у Сумській області ініціює проведення з 10 до 14 вересня 2018 року в закладах освіти області інформаційно-роз’яснювальної кампанії «#СтопБулінг»

Як засвідчило дослідження, що проводило ЮНІСЕФ у 2017 році, 67% дітей в Україні віком від 11 до 17 років зіштовхувалися з проблемою булінгу (цькування); 24% дітей стали його жертвами і 48% із них нікому не розповідали про ці випадки.

ПЕРШАЧКІВ ОЦІНЮВАТИМУТЬ ПО-НОВОМУ

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич наполягає на тому, що оцінювання в першому класі має бути формувальним – без жодних абстрактних та караючих номерних оцінок, таємним, адже тільки певне коло осіб (учитель, школяр та його батьки) мають знати про результати навчання, а також підтримувати постійний зворотній зв’язок для інформування про прогрес дитини

Саме для цього передбачено свідоцтво досягнень. Воно заповнюється за 51 показником. Серед них є такі, наприклад, як «уміння брати на себе відповідальність» чи «уміння співпрацювати з іншими». Поряд із тим є звичні «уміння писати диктанти», «уміння рахувати в межах ста».

У ШКОЛАХ ВИКОРИСТОВУВАТИМУТЬСЯ ЕЛЕКТРОННІ ПІДРУЧНИКИ… ПОКИ У ВИГЛЯДІ ЕКСПЕРИМЕНТУ

Міністерство освіти і науки України розпочало експеримент із використання електронних підручників у школах. Він триватиме до 2021 року

Експеримент відбуватиметься в чотири етапи із серпня 2018-го до серпня 2021-го. У ньому візьмуть участь 50 закладів загальної середньої освіти з різних частин України.

«Відбір електронних підручників здійснюватимуть на конкурсній основі із залученням учителів, які беруть участь в експерименті. Для кожної назви е-підручника буде визначено одного виробника або авторський колектив», – йдеться у заявці на проведення експерименту.

Дочірні категорії