Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

Шосткинський центр професійно-технічної освіти став центром спортивних баталій

Минулого тижня спортивна зала Шосткинського центру професійно-технічної освіти була наповнена учасниками спортивних подій училищного та обласного рівнів.

Проведення І етапу Всеукраїнських спортивних ігор «Козацька наснага», які є складовою національно-патріотичного виховання молоді, завжди викликає в учнів зацікавленість, позитивні емоції та бажання стати переможцями. 

Змагалися волейболістки вишів

У спортивному комплексі Сумського державного університету 28-30 листопада 2017 року змагалися жіночі команди з волейболу за програмою VІ обласних спортивних ігор серед вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації 2017-2018 навчального року. 

Увага! На допомогу керівникам опорних закладів!

У Департаменті освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації постійно діє телефонна «Гаряча лінія»: 

Відділ дошкільної, загальної середньої освіти

(0542) 63-51-02 

Відділ інклюзивної освіти, позашкільної та виховної роботи

(0542) 63-51-02 

Юрисконсульт, відділ з управління персоналом та організаційної роботи

(0542) 63-56-93 

Відділ фінансово-ресурсного забезпечення

(0542) 36-01-23

Відповідальна поведінка — ознака зрілої особистості

Соціалізація  особистості — це цілеспрямований  процес, моделюючий умови, які сприяють формуванню в дітей свідомого ставлення до своїх базових прав і обов’язків, ціннісного ставлення до власного життя та життя інших, відповідальної поведінки, яка виступає однією з найважливіших категорій соціуму і демонструє здатність людини усвідомлювати свої дії та вчинки, розуміти їх наслідки,  постає як форма регуляції та саморегуляції особистості, визначає ефективність діяльності та життєдіяльності.