Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

МОВА – ОДИН ІЗ НАЙВАГОМІШИХ КОДІВ НАЦІЇ, ЩО ІДЕНТИФІКУЄ УКРАЇНЦІВ НЕЗАЛЕЖНО ВІД ЇХ ВІКУ, СТАТІ, МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ЧИ ПЕРЕБУВАННЯ, – ВІКТОРІЯ ГРОБОВА

На Сумщині відбувся підсумковий етап ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, який щороку об’єднує мільйони українців у нашій країні та далеко за її межами

Вкотре віддати шану прекрасній, рідній, солов’їній та випробувати свої знання з української мови зібралася талановита молодь закладів освіти області 29 лютого 2020 року  в державному професійно-технічному навчальному закладі «Сумський центр професійно-технічної освіти з дизайну та сфери послуг».

СТУДЕНТИ-ВОЛЕЙБОЛІСТИ СУМСЬКОГО БУДІВЕЛЬНОГО КОЛЕДЖУ ПРЕДСТАВЛЯТИМУТЬ ОБЛАСТЬ НА ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАННЯХ

Це право спортсмени здобули за результатами змагань ХХVІ обласної спартакіади з волейболу серед юнаків закладів фахової передвищої освіти, що відбулися 25-27 лютого 2020 року в місті Суми у спортивному комплексі Сумського коледжу харчової промисловості Національного університету харчових технологій

За першістьзмагалися збірні команди Машинобудівного коледжу Сумського державного університету, Сумського коледжу харчової промисловості Національного університету харчових технологій, Сумського будівельного коледжу, вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Путивльський педагогічний коледж імені С.В. Руднєва», комунального закладу Сумської обласної ради «Лебединський педагогічний коледж імені А.С. Макаренка»

ЗАМІСТЬ «ЗАХИСТУ ВІТЧИЗНИ» У ШКОЛАХ ВИВЧАТИМУТЬ «ЗАХИСТ УКРАЇНИ» – УРЯД УХВАЛИВ ПОСТАНОВУ

Відтепер учні шкіл вивчатимуть оновлений предмет «Захист України» замість «Захисту Вітчизни», відповідну постанову Кабінет Міністрів України ухвалив 26 лютого 2020 року

«Наша освіта довго наслідувала радянську парадигму, і предмет «Захист Вітчизни» – один із проявів цього. Це неправильно, що на п’ятому, практично шостому році війни ми досі не спромоглися замінити абсолютно радянську назву предмета «Захист Вітчизни» на «Захист України». Це важливий акцент, і я рада, що ми нарешті його поставили. Тепер не менш важливе завдання – покращувати зміст цього предмета і матеріально-технічне забезпечення шкіл», – зазначила Міністр освіти і науки України Ганна НОВОСАД. 

СПІВПРАЦЯ ЯК НАЙЕФЕКТИВНІШИЙ ШЛЯХ ДО УСПІХУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКІСНИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Про взаємодію інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти з питань організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами говорили під час засідання у форматі «круглого столу» для директорів інклюзивно-ресурсних центрів, спеціалістів органів управління освітою, які відповідають за організацію інклюзивного навчання, 26 лютого 2020 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації

Під час заходу обговорювалися актуальні питання щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами дошкільного та шкільного віку.

ЗАХІД, ЩО СПРИЯЄ ГЛИБШОМУ УСВІДОМЛЕННЮ РОЛІ СПІВПРАЦІ ТА ВАЖЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ СІМ’ЯМ, ЯКІ ОПИНИЛИСЯ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

Для соціальних педагогів інтернатних закладів 26 лютого 2020 року проведено обласний науково-практичний семінар «Особливості роботи соціального педагога з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах»

Важливу роль у соціалізації дитини, її гармонійному розвитку відіграє родина. Проте, в Україні спостерігається збільшення  кількості  сімей, які потрапили у складні життєві обставини. Тому завдання  освітніх закладів  полягає в тому, щоб вчасно забезпечити соціально-педагогічний патронат, надати батькам конкретну кваліфіковану допомогу у вирішенні сімейних проблем. Цього можна досягти лише тоді, коли взаємини із сім’єю будуються на співробітництві, взаємній допомозі, взаєморозумінні. 

Дочірні категорії