Навігація

Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИЯВЛЕНИХ ХВОРИХ УЧНІВ (УЧИТЕЛІВ) НА COVID-19 У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ СТАНОМ НА 02.04.2021

Сьогодні, 02.04.2021, у закладах освіти Сумської області захворіли 4 здобувачі освіти, 36 педагогічних працівників (на самоізоляцію потрапили  209 осіб із числа вихованців, учнів, студентів, 7 працівників). Дистанційно працюють  145 закладів освіти Сумщини. Усього за період з 01.09.2020 хворіли  1 036 осіб із числа вихованців, учнів, студентів, 3 081 працівник закладів освіти, на самоізоляції перебували 36 747 вихованців, учнів, студентів, 3 207 працівників

Детальна інформація ПРО ВИЯВЛЕНИХ ХВОРИХ УЧНІВ (УЧИТЕЛІВ) НА COVID-19 У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ СТАНОМ НА 02.04.2021:

СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ СУМЩИНИ ОБГОВОРЮВАЛИ ПІД ЧАС ЗАСІДАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ РАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ

Чергове засідання Регіональної ради професійної (професійно-технічної) освіти відбулось у Департаменті освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації 02 квітня 2021 року під головуванням заступника голови Сумської обласної державної адміністрації Тараса САВЧЕНКА, за участю заступника голови Сумської обласної державної адміністрації Вікторії МЕДВІДЬ

Якісна підготовка кадрів є важливим аспектом розвитку економіки регіону, і на Регіональну раду покладено функції комунікатора між владою, роботодавцями та закладами освіти.

ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ЯК ЗАПОРУКА ЇХ УСПІШНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ: ПРОВЕДЕНО ОНЛАЙН-СЕМІНАР ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ЗАЗНАЧЕНОЇ ТЕМАТИКИ

Сучасні епідеміологічні дані свідчать: розлади у сфері психічного здоров’я дітей зустрічаються у 5% дітей та 10% молоді. У той же час проблеми із психічним здоров’ям у дітей можуть призвести до погіршення результатів навчання, фізичного здоров’я, нестійких соціальних зв’язків та майбутніх перспектив самореалізації, а також різного роду девіантних форм поведінки

Обговоренню проблеми психічного благополуччя здобувачів освіти було присвячено онлайн-семінар, проведений навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 01 квітня 2021 року. 

У ФОКУСІ УВАГИ ОСВІТЯН ОБЛАСТІ – ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ

На базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 31 березня 2021 року відбулось засідання обласної педагогічної студії «Особливості організації особистісно орієнтованого освітнього процесу в групах раннього віку» в рамках інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Педагогічні умови становлення і розвитку особистості на ранніх етапах онтогенезу»

Цільова аудиторія – педагогічні працівники відділів освіти, консультанти центрів професійного розвитку, які опікуються дошкільною освітою, директори, завідувачі, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.

СПЕЦИФІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ УМОВАХ ОБГОВОРЕНО В РАМКАХ ОНЛАЙН-ВЕБІНАРУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Актуальні питання організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного та змішаного навчання, використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, інноваційних форм і методів в освітньому процесі, шляхи підвищення професійної компетентності педагогів обговорено з педагогічними працівниками з професій сфери харчових технологій та ресторанного сервісу під час вебінару, проведеного 30 березня 2021 року в онлайн-форматі

У рамках заходу проаналізовано пріоритетні напрями роботи педагогів в умовах сьогодення: упровадження стандартів професійної (професійно-технічної) освіти на основі компетентнісного підходу, сучасних виробничих, інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес...

Дочірні категорії