Департамент освіти і науки
Адреса: вул. Прокоф’єва, 38, м.Суми, 40016 
тел. (0542) 36-10-97; 36-22-62 тел. (факс) (0542) 36-10-97
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
   web:http://www.osvita.sm.gov.ua/index.php/uk/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя. 

ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДО РОБОТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Реалізація концепції Нової української школи  потребує оновленої ролі практичного психолога та соціального педагога. У чому полягає ця роль? Які завдання ставить Нова школа перед психологічною службою системи освіти загалом?

Пошуку відповідей на ці питання було присвячено обласний науково-практичний семінар «Формування психологічної готовності учасників освітнього процесу до роботи в умовах Нової української школи», проведеного навчально-методичним центром психологічної служби Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 13 лютого 2018 року на базі Шосткинської спеціалізованої школи І ступеня № 13. 

АРОМАТНЕ МЕТОДИЧНЕ МЕНЮ ПРАЦІВНИКІВ ПОЗАШКІЛЛЯ

Оригінальна методична кав’ярня на філіжанку педагогічної майстерності запросила 12-13 лютого педагогічних працівників закладів позашкільної освіти області в комунальний заклад Сумської обласної ради – обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю на очний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності «Джерело творчості» у номінації «Методист – 2018».

До участі в очному турі долучилися 16 методистів закладів позашкільної освіти міст Глухів, Лебедин, Охтирка, Ромни, Суми, Тростянець, Шостка, Великописарівського, Краснопільського, Лебединського районів.

НА ПОРОЗІ БЕЗПЕЧНОЇ ШКОЛИ: РОЛЬ ПЕДАГОГА У СТВОРЕННІ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

Ідея школи як безпечного місця має в собі мету змінити традиції шкільного директивного виховання і створити у школі дійсно безпечне комфортне для дітей середовище, яке б задовольняло психосоціальні потреби кожної дитини і забезпечувало ефективне навчання.

Важливою в цих процесах є роль педагогів, які покликані перетворити сучасну школу на школу, дружню до дитини, створити середовище партнерства, розуміння та підтримки всіх дітей і, зокрема, дітей, які зазнали впливу психотравмуючої події. Саме з метою підготовки вчителів до реалізації цієї місії було проведено тренінг каскадного навчання, що відбувся 8 лютого 2018 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.